Wil je grote koorwerken zingen, met goede orkesten en in grote concertzalen? En vind je het een uitdaging om ook minder bekende muziek te zingen?

Kom dan kennismaken op een van onze repetities (laat even weten dat je komt!).

Als de kennismaking bevalt kun je direct komen meezingen op enkele repetities. Daarna maken we een afspraak voor een auditie: deze wordt afgenomen door de dirigent in het bijzijn van een bestuurslid. In de auditie worden zuiverheid van zingen en stembereik getest. Ook zing je een muziekstuk (mag klein zijn) naar eigen keuze.

Als de uitslag positief is word je gedurende drie maanden aspirant-lid en woon je de repetities bij. Tijdens deze drie maanden hoef je nog geen contributie te betalen. Na drie maanden doe je een tweede auditie gericht op het gerepeteerde werk en volgt bij een positieve uitslag een definitief lidmaatschap.

Zingen: goed voor je!

Repetities

De koorrepetities worden gehouden in de Wilhelminakerk in Bussum (Wilhelminaplantsoen 14), op donderdagavond van 20.00 tot 22.30 uur.

Meer informatie en aanmelden

Koorzaken: Netty van der Torn
M koorzaken@haendelvereniging.nl
T 06-2953 7955

of vul het formulier hieronder in:

Ik heb interesse

bij

Wanneer je dit formulier verstuurt, ga je ermee akkoord dat je gegevens worden ontvangen en bewaard door de Nederlandse Händelvereniging. Wij zullen je gegevens uiteraard vertrouwelijk behandelen, en deze alleen gebruiken om contact met je op te nemen over je interesse in de vereniging.