Wil je grote koorwerken zingen, met goede orkesten en in grote concertzalen? En vind je het een uitdaging om ook minder bekende muziek te zingen? Kom dan kennismaken op een van onze repetities.

Enkele malen per jaar worden ook open repetities gehouden voor amateurzangers en zangeressen die belangstelling hebben om lid van de vereniging te worden. Tijdens de open repetities (data worden in regionale bladen en op de website gepubliceerd, maar je kunt hiervoor ook contact opnemen met het secretariaat – secretariaat@haendelvereniging.nl) kunnen geïnteresseerden komen meezingen en de sfeer proeven. Tevens ontvang je van de gastvrouw informatie over het koor.

Als de kennismaking bevalt kun je enkele repetities bijwonen waarna een afspraak wordt gemaakt voor een auditie. Die wordt afgenomen door de dirigent in het bijzijn van een bestuurslid. In de auditie worden zuiverheid van zingen en stembereik getest. Ook zing je een muziekstuk (mag klein zijn) naar eigen keuze.

Als de uitslag positief is word je gedurende drie maanden aspirant-lid en woon je de repetities bij. Tijdens deze drie maanden is men geen contributie verschuldigd. Na drie maanden doe je een tweede auditie gericht op het gerepeteerde werk en volgt bij een positieve uitslag een definitief lidmaatschap.

Meld je aan!

Repetities

De koorrepetities worden gehouden in het Muziek Centrum van de Omroep, Heuvellaan 33 in Hilversum, op donderdagavond van 20.00 tot 22.30 uur.

Meer informatie en aanmelden bij
Koorzaken: Netty van der Torn
M koorzaken@haendelvereniging.nl
T 06-2953 7955