Steun de Händelvereniging door online te shoppen!

De Nederlandse Händelvereniging werkt samen met Sponsorkliks. Met Sponsorkliks verdienen we geld voor de Vereniging door via een speciale pagina op hun site je online aankopen te doen. Alle grote webshops, zoals bol.com, coolblue en wehkamp zijn aangesloten. Maar ook reissites als booking.com en klm doen mee. Dus moet je een grote aankoop doen, of een reisje boeken: doe dat dan via de NHV pagina op de Sponsorkliks website.

Hoe kan dit?

Bekijk hieronder het filmpje met de uitleg over hoe dit in zijn werk gaat.

Waar vind ik de Sponsorklikspagina van de Händelvereniging?

Klik hier voor de link, maar je vindt hem ook door op het logo van Sponsorkliks te klikken, dat onderaan iedere pagina van onze website staat. Als je deze pagina vaker wilt bezoeken, markeer hem dan in je favorieten.

N.B.: Als je al onderweg was met een bestelling en er pas op het laatste moment aan denkt, sluit dan het venster en ga alsnog via de Sponsorklikwebsite naar de winkel. Goede kans dat het product nog in je winkelwagentje staat en het toch lukt. Omdat het niet om een korting code gaat, kun je het niet aan het eind van je bestelling regelen.