In september 2019 herdenkt de stad Nijmegen haar bevrijding, dit jaar precies 75 jaar geleden. Dat viert de stad groots met onder andere  een concert op donderdag 19 september in concertzaal De Vereeniging. Het Symfonieorkest Nijmegen (SON) onder leiding van Frans-Aert Burghgraef heeft ons – het Zuid Nederlands Concert Koor – gevraagd om de koorpartij van het concert te verzorgen. Het werk dat staat geprogrammeerd is ‘Dona nobis pacem’ van Ralph Vaughan Williams. Voor dit project zijn wij op zoek naar geschoolde zangers.

Alle informatie over het project vindt u op onze website www.znck.nl. De inschrijving van het project is zojuist opengesteld via genoemde website: inschrijven kan door in de keuzebalk te kiezen voor ‘Deelnemen’  en vervolgens voor ‘Projecten’. De koorrepetities staan o.l.v. dirigent Rick Muselaers.

Heeft u naar aanleiding van dit bericht nog vragen? Neem dan contact op door het sturen van een e-mail aan info@znck.nl.

Hartelijke groeten,

Lia Soffers