De Nederlandse Händelvereniging biedt, bijvoorbeeld vanwege de repertoirekeuze projectzangers de mogelijkheid om deel te nemen aan een specifiek concert. Ben je geïnteresseerd? Meld je dan hieronder aan. Steeds als er behoefte is aan projectzangers, zal dit ook op onze website kenbaar gemaakt worden.
Voor projectzangers geldt het volgende,

• Je bent een ervaren koorzanger.
  • Je kunt zelfstandig studeren.
  • Je wordt slechts toegelaten na een geslaagde auditie, die bestaat uit het zingen van één zelfgekozen werk en één verplicht stuk.
  • De deelname geldt voor één uitvoering.
  • Van projectzangers wordt verwacht dat zij steeds op de repetities aanwezig zijn. In een repetitieperiode mag men maximaal 4 keer afwezig zijn. Ben je vaker afwezig geweest, dan moet je auditie doen opdat de dirigent zich ervan kan vergewissen dat je het stuk beheerst qua noten èn interpretatie.

Aanmeldingsformulier Projectzanger

bij

Wanneer u dit formulier verstuurt, gaat u ermee akkoord dat uw gegevens worden ontvangen en bewaard door de Nederlandse Händelvereniging. Wij zullen uw gegevens uiteraard vertrouwelijk behandelen. Wij sturen u eens per jaar ons concertprogramma toe en enkele keren per jaar een nieuwsbrief. Wanneer u wilt weten welke (eerdere) gegevens wij van u hebben of u uit wilt schrijven uit ons adresbestand, stuur dan a.u.b. een email naar secretariaat@haendelvereniging.nl