Alexander’s Feast – vrijdag 28 oktober 2022
(uitgesteld van 22 april 2022)

Aanvang 19.30 uur (zonder pauze)
Locatie Grote Kerk Naarden

Toegang

€ 37,50 inclusief programmaboekje en toegang Afterparty
Jongerenkaart € 15,00 inclusief programmaboekje en toegang Afterparty

Kaartverkoop

Bestel kaarten via de website van Spant! (of telefonisch via 035-6933 254, tussen 9:00 en 12:00 uur)
NB: had u al kaarten voor de oorspronkelijke datum van 22 april 2022, dan blijven deze gewoon geldig.

Uitvoerenden

Koor van de Nederlandse Händelvereniging
RBO Sinfonia (orkest)

Hendrickje Van Kerckhove (sopraan)
Dave ten Kate (countertenor)
Leon van Liere (tenor)
Raoul Steffani (bariton)

David Jansen (klavecimbel)
Wybe Kooijmans (orgel)
Paul Valk (chef-dirigent en muzikale leiding)

Afterparty

Na afloop (ca 21.30 uur) van het concert nodigen wij ons publiek uit het glas te heffen op ons 75-jarig Jubileum, terwijl er in de Grote Kerk gelegenheid zal zijn elkaar te ontmoeten en te spreken.

Tijdens de afterparty kun je luisteren naar drie optredens van toptalenten van de beste Nederlandse Conservatoria, die strijden om de Handel Choir Jubilee Award. De winnaar van deze speciale Award sleept daarmee een solo in de wacht voor één van de komende concerten van de Nederlandse Händelvereniging.

De  jury bestaat uit bas bariton Maarten Koningsberger, muziekproducent Sigrid van der Linden, chef-dirigent Paul Valk en een lid van het koor van de Nederlandse Händelvereniging.

75-jarigen

Aan 50 inwoners van het Gooi, die in ook 1946 geboren zijn, wordt de mogelijkheid geboden dit concert gratis bij te wonen. U meldt telefonisch bij Spant! (telefoonnummer 035-6933 254) dat u gebruik wilt maken van deze aanbieding en noemt uw geboortedatum. Wees er snel bij want: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.